Veelgestelde vragen


Open
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Doorgaans word uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen bij u afgeleverd.
Nadat u uw bestelling heeft gedaan ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Vervolgens zal de betaling door ons worden geverifieerd en het pakket worden klaargemaakt en verzonden.
U ontvangt een Track & Trace e-mail waarmee u de verzending van uw bestelling kunt volgen.

 
Open
Hoe versturen jullie mijn bestelling?

Uw bestelling word verstuurd met PostNL. U kunt de verzending van uw bestelling volgen met de Track & Trace e-mail die wij u doen toekomen.

 
Open
Op welke wijze kan ik betalen?

Voor de betaling van uw bestelling kunt u kiezen uit i-DEAL, Visa, Mastercard, vooruitbetaling of onder rembours. Elekronische betalingen lopen via een beveiligde verbinding met onze betalingsprovider Buckaroo.

 
Open
Hoe kan ik iets terugsturen?

Het terugsturen van een artikel kan onder de volgende voorwaarden worden gedaan:

- Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
- Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
- In de originele staat en verpakking

Vervolgens kunt u het artikel opsturen naar het volgende adres:

W. Bergers Sport B.V.
Weversbaan 18
2352 BZ Leiderdorp

Draagt u alstublieft zorg voor voldoende frankering om zodoende problemen met de verzending te voorkomen. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

Nadat wij van u de zending hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het
aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening.

Updated: 13/05/2013

 
Open
Hoe kan ik iets ruilen?

Ruilen voor hetzelfde artikel met dezelfde prijs is mogelijk, stuur het artikel terug met het retourformulier en geef aan welke maat/artikel u wilt hebben. Wij sturen u kosteloss de gewenste maat/artikel op.


Ruilen voor een ander artikel of een artikel met een andere prijs kan alleen door het terugsturen van het artikel en het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Updated: 13-05-2013

 
Open
Welke garantie zit er op mijn aanschaf?

Minimaal 1 jaar garantie op bij wbsport.nl gekochte producten

Eventueel verlengd door middel van wettelijke bepalingen.
Eventueel verlengd met fabrieksgarantie

Mocht u een probleem hebben met een bij wbsport.nl gekocht product volgt 
u dan de procedure zoals aangegeven bij "ik heb een klacht over een product, wat nu?"

 
Open
Ik heb een klacht over een product, wat nu?

Contacteer ons alstublieft op service@wbsport.nl of +31 (0)71-5322988

 

 
Open
Kan ik een online bestelling ruilen of retourneren in de winkel?

Ruilen in de winkel is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

- Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
- Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
- In de originele staat en verpakking

Vervolgens kunt u het artikel ruilen in de winkel

Retourneren in de winkel is op dit moment nog niet mogelijk

 

 
Open
Ik heb meer advies nodig met mijn aankoop, wat nu?

Indien u meer advies nodig mocht hebben voor u aankoop kunt u het beste
contact opnemen met onze winkels. Ook een bezoek aan de websites
van de diverse leveranciers kan u helpen.

 
Open
Zijn de prijzen op de website hetzelfde als in de winkels?

De prijzen op de website en in de winkels zijn in bijna alle gevallen hetzelfde.
Wel kan het voorkomen dat er aanbiedingen zijn die gelden voor
specifieke winkel(s) of alleen voor de website.

 
Open
Kan ik de producten op de website ook in de winkels vinden?

De meeste producten op de website zijn ook in de winkels verkrijgbaar. U kunt het beste contact op nemen met de winkel om te verifieren of zij uw product op voorraad hebben. 

 
Open
Klopt de voorraad op de website?

U kunt er vanuit gaan dat als een artikel op voorraad staat het er ook werkelijk is.
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product toch niet leverbaar is. Wij zullen u hiervan zo spoedig mogelijk van op de hoogte stellen.