Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Account

  • Hoe kan ik inloggen?
    Als je eerder bij ons een account hebt aangemaakt, dan kan je inloggen door middel van je e-mailadres en wachtwoord.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door rechts bovenaan de website te klikken op "registreren". Vervolgens vul je het aanmeldformulier in. Je komt tijdens het bestellen van een product ook automatisch op deze pagina.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Als je het wachtwoord bent vergeten, dan kun je rechts bovenaan op de website klikken op "inloggen". Dan kun je op onze inlogpagina klikken op "wachtwoord vergeten?". Vul het desbetreffende e-mailadres in en vraag een nieuw wachtwoord op.  Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail met je nieuwe wachtwoord.
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens". Hier kun je het e-mailadres wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en het e-mailadres is gewijzigd. 
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar de pagina "gegevens". Aan de rechterkant zie je "wachtwoord wijzigen". 
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens", hier kun je de gegevens wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en je gegevens zijn gewijzigd.
  • Moet ik een account aanmaken voor het plaatsen van een bestelling?
    Het aanmaken van een account op wbsport.nl heeft verschillende voordelen maar is niet noodzakelijk

    Door je gegevens te bewaren, kun je de volgende keer nog sneller een bestelling plaatsen; je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te voeren. Daarnaast kun je eenvoudig je favorieten bewaren en bekijken. Wij kunnen je aankoop eenvoudig traceren bij een ruiling of retourzending en je kunt je bestellingen via "mijn account" terugvinden. 

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Wilt je je account verwijderen? Stuur dan een een e-mail met je naam en e-mailadres naar webshop@wbsport.nl. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra wij je account hebben verwijderd. 

Algemeen

  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?
    Om alle openingstijden van de winkels te zien ga je naar "Winkels" en druk je op de knop "meer informatie" voor de desbetreffende winkel. 
  • Hoe kan ik zien in welk filiaal het artikel op voorraad is?
    Na een maat geselecteerd te hebben, verschijnt “Bekijk winkelvoorraad”. Hier wordt aangegeven in welk filiaal het artikel op voorraad is.
  • Zijn uitverkochte artikelen nog na te bestellen?
    Nee, op de website worden alleen producten weergeven die op voorraad zijn, dit betekent dat het artikel niet meer is na te bestellen als het is uitverkocht. 
  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Je kunt op twee manieren een artikel zoeken. 

    Ten eerste kun je zoeken met de zoekbalk bovenaan de website op bijvoorbeeld merk, model, naam of artikelnummer. Ten tweede kun je gebruik maken van onze filters die je kunt vinden als je op casual, voetbal, hardloop, fitness, running, bad & beach, sporten, merken en outlet in het menu klikt. Je kunt dan vervolgens aan de linkerkant van het scherm filteren op o.a. categorieën, geslacht, merken, maten, kleuren en prijzen.

  • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
    Mocht je na het bezoek aan onze webshop of winkels vragen hebben omtrent een artikel, levering of klacht? Vind dan het antwoord bij de "veelgestelde vragen", neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail of kom langs in één van onze winkels.
    Heb je een vraag over een bestelling? Houd dan je bestelnummer bij de hand, zodat wij je nog sneller van dienst kunnen zijn.

    Telefoon: +31 (0)71-5322988

    Openingstijden klantenservice: Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00 uur

    Bezoekadressen: Zie hiervoor de winkelpagina
  • Wat houdt het spaarsysteem in?
    Bij Wout Bergers Sport kan je punten sparen bij iedere aankoop die je bij ons doet. Het spaarsysteem houdt in dat je bij elke aankoop 5% spaart op je klantenkaart. 1000 punten staat gelijk aan een cheque ter waarde van €10,-. Deze krijg je dan via de post thuis gestuurd. 

Bestellen

Betalen

Garantie & klachten

  • Welke garantie zit er op mijn aanschaf?
    Wbsport.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten gelden de wettelijke regels voor garantie en conformiteit. Wij behandelen eventuele klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je een probleem hebben met een bij wbsport.nl gekocht product neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ik heb een klacht over een product, wat nu?
    Neem contact op met onze klantenservice.

Levering

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Doorgaans word je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen afgeleverd. 
    Nadat je je bestelling hebt gedaan ontvangt je een e-mail ter bevestiging. Vervolgens zal de betaling door ons worden geverifieerd en het pakket worden klaargemaakt en verzonden.
    Je ontvangt een Track & Trace e-mail waarmee je de verzending van je bestelling kunt volgen via PostNL.

  • Hoe versturen jullie mijn bestelling?
    Je bestelling word verstuurd met PostNL. Je kunt de verzending van je bestelling volgen met de Track & Trace e-mail die wij je doen toekomen.
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 49,95. Bij bestellingen onder de € 49,95 rekenen wij € 4,50 verzendkosten bij verzending binnen Nederland. Voor Belgie en Duitsland rekenen wij € 10,- verzendkosten ongeacht het bedrag.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
    Ja, dat is mogelijk. Zodra je een artikel bestelt, heb je in de winkelwagen de keuze “afhalen in één van onze 4 winkels (Gratis)”. Hier kun je zelf bepalen in welke winkel je de bestelling wilt komen afhalen.

Ruilen & retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Het terugsturen van een artikel kan onder de volgende voorwaarden worden gedaan:

    - Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
    - Invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Vervolgens kun je het artikel opsturen naar het volgende adres:

    W. Bergers Sport B.V.
    Van der Werfstraat 43
    2312 VV Leiden

    Draag alsjeblieft zorg voor voldoende frankering om zodoende problemen met de verzending te voorkomen. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

    Nadat wij de zending hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het
    aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) zo spoedig mogelijk terugstorten op je rekening.



  • Hoe kan ik een artikel ruilen?
    Ruilen voor hetzelfde artikel met dezelfde prijs is mogelijk, stuur het artikel terug met het retourformulier en geef aan welke maat/artikel je wilt hebben. Wij sturen je kosteloos de gewenste maat/artikel op.

    Ruilen voor een ander artikel of een artikel met een andere prijs kan alleen door het terugsturen van het artikel en het plaatsen van een nieuwe bestelling.
  • Kan ik een online bestelling ruilen of retourneren in de winkel?
    Ruilen in de winkel is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

    - Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
    - Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Vervolgens kunt u het artikel ruilen in de winkel.


  • Wat zijn de kosten van het ruilen en retour sturen van mijn bestelling?
    Bij een ruiling versturen wij de gewenste maat en/of artikel gratis naar je toe. Klik "hier" voor meer informatie over ruilen & retourneren.
  • Ik heb een verkeerd artikel en/of maat ontvangen. Wat nu?
    Heb je een verkeerd artikel van ons ontvangen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij bieden de mogelijkheid om het artikel gratis te retourneren en streven ernaar om het juiste artikel zo snel mogelijk naar je op te sturen.
iDEAL Kassa MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.